Reklama
  • Środa, 2 marca 2016 (11:05)

    Gimnastyka na ładny podbródek

1. Stajemy prosto, swobodnie opuszczamy ramiona. Mocno odchylamy głowę do tyłu. W tej pozycji powoli otwieramy usta, tak by poczuć, jak naciąga się dolna partia twarzy. Wracamy do pozycji wyjściowej i powtarzamy 10 razy.

Reklama

2. Stajemy lub siadamy z wyprostowanym plecami. Najpierw wykonujemy głową skłony na boki, po 10 razy do jednego i do drugiego ramienia. Potem wolno zataczamy głową obszerne koła, raz w jedną, raz w drugą stronę po 10 razy.

3. Wygodnie siadamy w fotelu i prostujemy plecy, nie napinając ich. Lekko rozchylamy usta i mocno wysuwamy szczękę do przodu. Po chwili wracamy do pozycji wyjściowej. Odpoczywamy i powtarzamy ćwiczenie 10 razy.

Naj
Więcej na temat:gimnastyka | podbródek

Zobacz również

  • Nie wystarczy krzyczący kolor na paznokciach, trzeba zadbać o stopy kompleksowo. Na dodatek liczy się systematyczność. Wtedy efekty będą widoczne. więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.